bloggenellieslife

Alla inlägg under maj 2013

Av bloggenellieslife - 29 maj 2013 21:34

HEJSAN
Typ två veckor kvar till skolavslutning Oh My Gashh någon gång i juni så ska jag åka till Kreta resten av sommarlovet kommer jag typ chilla på stranden och hänga med My Friends j någon gång på lovet ska jag på fotbolls typ läger skola inte vet jag TJAOO!

Av bloggenellieslife - 25 maj 2013 23:08

Hej! Idag har jag varit i Mölnvik vid den dära Värmdö dagen först var det min syrra och hennes damskompisar som dansade till Telephone och Show me have you burlesque. I Mölnvik så tittade vi också på en clown som hette blomman och så åt vi mat. Sedan åkte jag och min familj till Gustavsberg för att där skulle jag spela piano i musikens hus jag spelade Oh when the sains (stavning). Efter det åkte vi hem och hade släkt kalas för att min lillasyster fyllde 5 år i tisdags Ja det var lite om min dag lite långt men godnatt!;)

Av bloggenellieslife - 19 maj 2013 19:15

Mina fotbollskor kommer från Nike och är gråa, gröna och lite svarta. Dom har runda gräsdobbar som är gröna. Skorna är från Stadium och kostar dom kostar 599 kr

Av bloggenellieslife - 9 maj 2013 11:00

Nu ska jag till Nacka Forum skitkul jag ska köpa present till min kompis som har fest i morgon jag visar vad jag har köpt i ett inlägg sen

Av bloggenellieslife - 8 maj 2013 22:49

Idag Hr det vart en grym dag jag har haft shorts för det har varit så jävla varmt fattar inte det är ju vår men idag i skolan har vi haft idrott det var skittråkigt för att vi var i skogen där det finns myror och jag är typ livrädd för dom men det värsta killarna fick typ utbrott för att alla tjejer drog och stirra på varandra och då trodde dom att vi åkallade på vart man gömde västarna men så var det inte så dom skrek typ men jävlas mongon ni kan ju inte stå sär och glo stick i väg i skogen i stället men i alla fall jag har inte bloggat på ett tag för jag har varit sjuk och då orkar jag inte men i morgon kommer det upp ett inlägg hur jag gjorda dom naglar jag har nu men nu sover jag över med en kompis så jag kan inte blogga mer idag nyss hade vi ansiktsmasker det var skitkul tjadå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards